Teknoloji

Valorant’ta Ajanların ve Haritaların Özellikleri

 
5’e 5 rekabete dayalı bir takım oyunu olan Valorant, günümüzün en tanınmış rekabetçi çevrimiçi nişancı oyunlarından biridir. Tanınmasındaki en büyük etkenlerden biri de CS:GO’ya benzemesi.
 
Valorant, yakın gelecekte Dünya’nın farklı bir versiyonunda geçen, 5’e 5 tabanlı, taktiksel, rekabetçi bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Oyunda şu ana kadar 21 farklı karakter bulunuyor ancak ilerleyen zamanlarda oyuna daha fazlasının eklenmesi planlanıyor. Her karakterin 4 farklı özel yeteneği vardır. Bu yeteneklerden ikisini turun ortasında oyun içi para birimiyle satın alabilirsiniz. Ayrıca bu para ile silah ve zırh satın alabiliyorsunuz.
 
Bu yazımızda sizlere Valorant oyunundaki haritaları, karakterlerin özelliklerini ve bu karakterler ile hangi taktikleri yapabileceğinizi göstereceğiz.
 
Valorant oyunundaki karakterlere geçmeden önce sizi haritaların hikayeleriyle tanıştıralım. Lotus’un eklenmesiyle Valorant’ta toplam dokuz harita mevcut.
 
LOTUS:
 
 
 
Kadim güçlerle dolu bir astral portal içeren gizemli bir yapı. Büyük taş kapılar, çeşitli hareket olasılıklarına izin verir ve üç gizemli bölgeye giden yolları açar.
 
İNCİ:
 
 
 
Çarpıcı su altı kentindeki iki bölgeli haritada, saldırganlar savunucuları püskürtmeye çalışıyor. Pearl’ün herhangi bir ek rastgele mekaniği yoktur, ancak doğal iyiliği ile öne çıkar. Omega World’deki ilk haritada, her iki taraftaki küçük orta bölge veya uzun menzilli koridorlar, aksiyon dolu çatışmalara sahne oluyor.
 
KIRIK:
 
 
 
Çok gizli bir araştırma tesisi, başarısız bir radyanit deneyinden sonra ikiye bölündü. Harita üzerinde bulunan farklı habitatlar sayesinde iki farklı seçeneğe sahip olan defans oyuncuları, saldırganları kendi bölgelerinde karşılayabilir veya saldırı ile başa çıkmak için hazırlık yapabilir.
 
ESİNTİ:
 
 
  
Bu tropik cennetin tarihi kalıntılarını ve deniz kıyısındaki mağaralarını keşfedin. Ama arkanı kollayacak casuslara ihtiyacın var. Açık alanlarda ve uzun menzilli çatışmalarda buna ihtiyacınız olacak. Dikkat ettiğiniz sürece Breeze’de su akar ve yolunu bulur.
  
BUZ KUTUSU:
 
 
  
Bir sonraki savaş alanı, kutup soğuğunun hüküm sürdüğü gizli bir Krallık kazı alanıdır. Her iki Spike yerleştirme alanı da kar yığınları ve metal kesiklerle korunuyor, bu da keskin nişancılığın önemini vurguluyor. Çelik halatları kendi lehinize kullanarak düşmanların üzerine bir anda çökebilirsiniz.
  
BAĞLAMA:
 
 
  
İki bölge var. Orta yok. Ya sağı ya da solu seçersiniz. Hepsi bu kadar mı? Alışılmış değil! Her iki tarafın da saldırganların kullanabileceği yolları ve rakiplere arkadan saldırmaya yardımcı olmak için tek yönlü ışınlayıcıları vardır.
  
cennet:
 
 
  
Terk edilmiş bir manastırın avlusunda casuslar üç bölgenin kontrolünü ele geçirmek için birbirlerini yerler. Kontrol edilmesi gereken çok fazla alan var, ancak savunucuların ele geçirdiği fazladan bina, daha fazla saldırgan püskürtme için yararlı olabilir.
 
 
 
Taktiklere ve özelliklere geçmeden önce öncelikle karakterlerin hikayelerine bir göz atalım.
  
Jet:
  
Anavatanı Güney Kore’yi temsil eden Jett’in çevik ve kaçamak dövüş stili, oburların alamayacağı riskler almasına olanak tanır. Her çatışmada üstünlüğünü ortaya koyar ve daha onlar nerede olduğunu anlamadan rakiplerini yere sermeye başlar.
 
Raze:
 
Bomba gibi bir kişiliğe ve devasa silahlara sahip olan Raze, çevremize Brezilya’dan katılıyor. Akıllara durgunluk veren oyun tarzıyla, “bam bam bam” ile düşmanları saklanma deliklerinden çıkarmakta ve dar alanları temizlemekte ustadır.
 
Çiğneme:
 
İnsanüstü Swede Breach, düşmanın bulunduğu yeri yarıp geçen, hedeflenebilir bir kinetik dalga yayar. Verdiği tahribat ve darbe savaşın istikrarını değiştirecek niteliktedir.
 
alamet:
 
Bir hatıranın hayaleti olan Omen, gölgelerde avlanır. Düşmanlarını kör ediyor, savaş alanını boydan boya kat ediyor ve onlar hangi yöne saldıracaklarını bulmaya çalışırken damarlarında paranoya dolaşmasına neden oluyor.
 
Kükürt:
 
ABD’den aramıza katılan Brimstone’un ekibi, uçakları sayesinde her zaman 1-0 önde. Gerekli tüm işlevselliği titizlikle ve sadık bir mesafeden sağlaması, bu komutanı savaş alanında benzersiz kılıyor.
 
Anka kuşu:
 
İngiltere’den aramıza katılan ve yıldızlardan aldığı gücü dövüş stilinin her noktasına yansıtan Phoenix, savaş alanını alevler ve patlamalarla aydınlatıyor. Arkasında takviye olsun ya da olmasın, bildiği gibi savaşmak için ileri atılacağından emin olabilirsiniz.
 
Adaçayı:
 
Çinli ve kapı kapı dolaşan Sage, nereye giderse gitsin kendisine ve ekibine olan inancını koruyor. Öldürülen yoldaşları diriltme ve agresif suçlamaları savuşturma yeteneği, cehennem savaş alanında çevresine barış getiriyor.
 
Sova:
 
Rusya’nın uçsuz bucaksız tundrasında yükselen Spectacle, düşmanlarını acımasız bir verimlilik ve hassasiyetle tespit eder, izler ve yok eder. Özel yayı ve sıra dışı takip yetenekleri sayesinde ondan kaçsanız bile asla saklanamazsınız.
 
Engerek:
 
Amerikalı kimyager Viper, zehir yüklü çeşitli kimyasal aparatlarıyla savaş alanını kontrol ederken düşmanın görüşünü bozar. Zehriyle olmasa da avını mutlaka avucunun içine alır.
 
şifre:
 
Faslı bilgi uzmanı ve tek kişilik gözetleme ağı Cypher, düşmanın her hareketini bilir, her sırrını duyar ve her hareketini görür. Cypher’ın gözleri hep senin üzerinde.
 
Reyna:
 
Meksika’nın kalbinden yükselen Reyna, bire bir dövüşte düşmanını eziyor ve aldığı her skorla daha da heyecanlanıyor. Yapabilecekleri, tamamen el becerisi gerektirir ve onu önemli ölçüde performansa dayalı hale getirir.
 
oyunbozan:
 
Alman dehası Killjoy, icat cephaneliğiyle savaş alanının kontrolünü ele geçiriyor. Gadget’larının verdiği hasar rakiplerini durdurmaya yetmiyorsa, robotlarının yardımıyla onları zayıflatıyor ve ortadan kaldırılmasını kolaylaştırıyor.
 
Skye:
 
Avustralya’dan bize katılan Skye, vahşi hayvanlardan oluşan ordusuyla çatışmayı sorunsuz bir şekilde tırmandırıyor. Tuzağa düşürülen hayvanları ve grup arkadaşlarını düzeltme becerisiyle ekibinin gücünü pekiştiriyor ve kadrodaki herkesi izliyor.
 
Yorum:
 
Japon Yoru, gerçekte açtığı portallar aracılığıyla düşman hattına gizlice girer. İllüzyonlardan ve kaba kuvvetten eşit ölçüde yararlanarak, niyetini göz açıp kapayıncaya kadar düşürür.
 
Astra:
 
Ganalı casus Astra, savaş alanını kendi lehine değiştirmek için evrenin gücünü kullanabilir. Astral projeksiyonu üzerindeki tam kontrolü ve derin stratejik öngörüsüyle, düşmanın bir sonraki saldırısından her zaman birkaç ışıkyılı ileridedir.
 
Kayı:
 
KAY/O, radyanları etkisiz hale getirmek için yapılmış bir savaş makinesidir. Düşmanlarının yeteneklerini sindirerek rakiplerinin karşı koyma yeteneğini bastırır. Bu sayede hem kendisini hem de takım arkadaşlarını koruyor.
 
Bölme:
 
Her zaman şık ve tam donanımlı olan Fransız silah tasarımcısı Chamber, ölümcül isabetliliğiyle rakiplerini saf dışı bırakır. Görüş alanı kazanmak, uzaktaki rakipleri avlamak ve herhangi bir planla mükemmel uyum sağlamak için özel yeteneklerini kullanır.
 
Neon:
 
Filipinli Spy Neon, şok edici bir hızla ileri atılır ve vücudunun ürettiği biyoelektrik dalgaları düşmanlara doğru serbest bırakır. Düşmanları gafil avlamak için yarışır ve yıldırım hızıyla hepsini yere serer.
 
Solmak:
 
Türk ödül avcısı Fade, düşmanların sırlarını gasp etmek için katıksız kabus gibi bir güç kullanıyor. Endişeyle uyum içinde çalışarak hedeflerinin peşine düşer ve en büyük endişelerini onlar işini bitirmeden ortaya çıkarır.
 
liman:
 
Hindistan kıyılarından gelen Harbour, eski teknolojilerle suya hükmederek sahada ortalığı kasıp kavurur. Müttefiklerini korumak ve düşmanlarını yenmek için güçlü akıntılar ve azgın dalgalar çağırır.
 
Geko:
 
Los Angeleslı çocuk Gekko, yaratıklardan oluşan kötü ekibine liderlik ediyor. Gekko’nun mürettebatı ileri atılarak düşmanların başına bela olur. Daha sonra Gekko onları toplar ve birlikte yeniden başlarını belaya sokacak düşmanları aramaya koyulurlar.
 
 
  
Valorant oyunundaki karakterlerin hikayeleri bu formattaydı. Şimdi bu karakterlerin neler yapabildiğini görelim.
 
Jet:
 
Jett, düellocu olarak oynanan bir karakterdir. Genellikle ilk bomba suram noktaları bu karakter ile girilir. Oyunu açabilen bir karakter olduğu için birçok oyuncu tarafından beğenilmektedir. Gelelim Jett karakterinin özelliklerine.
 
Q Harfi: Jett karakterini kullanır ve Q harfine basarsanız havaya yükselebilirsiniz. Ancak yüksek bir yerden havaya yükselirseniz sağlığınız azalabilir. Bu nedenle doğru şekilde düşerken boşluk tuşuna basarak yavaş iniş yapabilirsiniz.
 
Harf E: Kısa bir süre için şiddetli bir rüzgara hazırlanmak için etkinleştirilebilir. E harfine ilk bastığınızda rüzgar esiyor ve ekranın ortasında sağdan sola doğru giden bir çubuk göreceksiniz. Onu görür görmez, Jett’i hareket ettiği yöne doğru başlatmak için tekrar E’ye basın. Ayrıca sola giden bir çubuk en sola ulaşırsa Jett’i fırlatma özelliği hareket ettiği tarafta iptal olur. Bu nedenle bu konuya dikkat edilmelidir. Jett hareketsiz durursa ve E özelliğini etkinleştirirseniz, otomatik olarak hatasız bir şekilde ileri atılır.
 
C Harfi: Jett karakterinin C harfinin kullanımı oldukça kolay ve kullanışlı bir özelliktir. C harfine bastığınızda bir duman bulutu çıkıyor. Ayrıca rastgele bir yüzeye çarptığında patlayarak kısa bir süre görüşü engelleyen bir sis bulutu oluşturur. Düşmanlarınızdan saklanmak için bu duman bulutunu kullanabilirsiniz. Ayrıca duman bulutuna yön verebilirsiniz. Bunun için duman bulutunu retikül yönünde döndürmek için skill tuşuna basılı tutmak yeterli olacaktır.
 
Harf X: X, düşmanı öldürdükçe, çiviyi yok ettikçe ve raundu geçtikçe yeniden şarj olan bir yetenektir. X özelliği etkinleştirildiğinde, doğru bıçakları donatabileceksiniz. Bu bıçakları hedefinize doğru fırlatmak için silah atış hareketi ile ateş edebilirsiniz. Tüm bıçakları aynı anda kullanmak isterseniz farenin sağ tuşu ile harcayabilirsiniz.
 
Raze:
 
Jett gibi Raze de düellocu bir karakterdir.
 
Q Tuşu: (PATLAYICI ÇANTA): Q tuşuna bastığınız anda elinizden bir çanta fırlatır ve tabana yapışır. Bu çanta patladığı anda üzerinde duran oyuncuları havaya uçurur. Dolayısıyla bu karakteri oynayan oyuncular, üzerinde durarak ve onu patlatarak havada kolaylıkla uçabilirler.
 
E TUŞU: (RENK EFEKTLİ BOMBA): Bu tuşa bastığınız anda size bir bomba geliyor ve onu istediğiniz yere atabiliyorsunuz. Bomba patladığı anda 4 bombacık çıkıyor ve bu bombalar rakibe zarar verebiliyor.
 
C Tuşu: – (BOMBOT): Elinize bir bomba gelir ve onu istediğiniz yere yönlendirebilirsiniz. Düşmanı gördüğünüz anda yanına gidip rakip hakkında fikir edinebilirsiniz. Düşmanı tekrar gördükten sonra onlara hücum eder ve kendini patlatarak rakip düşmana hasar verir.
 
X Anahtarı: Bu anahtar nihai anahtardır. X tuşuna basar basmaz bir roket alıyorsunuz ve bu roketi düşmana fırlatarak hasar verebilirsiniz.
 
Çiğneme:
 
Q Tuşu: Bu özel etkinlik ile duvarın önünde duran oyuncuları rastgele bir duvara nişan alarak kör edebilirsiniz.
 
E Tuşu: Bu tuşu kullanarak istenilen yöne basılı tutun, sürükleyip bırakın. Böylece sürüklediğiniz alanda oyuncular varsa sersemletilerek yavaşlatılırlar.
C Anahtarı: Bu anahtar ile tarafınızı göstererek duvara fırlatırsanız duvarın içinden geçerek duvarın karşı tarafına zarar verebilir.
 
X Tuşu: Ultimate tuşunu kullanarak istenilen yönde basılı tutun ve ultiyi yiyen oyuncular havaya atlayacak ve sersemletilerek yavaşlayacaktır.
 
alamet:
 
Q Tuşu: Bu tuş ile rakibinizi hatasız istediğiniz tarafa atarak kör edebilirsiniz.
 
E Tuşu: Bu tuşu kullanarak istediğiniz yere sis bırakabilirsiniz.
 
C Tuşu: Bu tuşu kullanarak yakınlardaki rastgele bir yere ışınlanabilirsiniz.
 
X Tuşu: Bu tuş ile harita üzerinde istediğiniz yere ışınlanabilirsiniz.
 
Kükürt:
 
Q Tuşu: Bu tuşa basarak yakmak istediğiniz yeri gerçekleştirebilirsiniz.
 
E Tuşu: Bu tuşu kullanarak rakiplerinizin önüne sis atarak onları hırpalayabilirsiniz.
 
C Tuşu: Bu tuşu kullanarak karşınıza bir kuvvet işareti çıkacaktır ve bu alana girerek daha hızlı yürüyebilir, silah değiştirebilir ve ateş edebilirsiniz.
 
X Anahtarı: Bu nihai anahtar ile haritada belirlediğiniz yeri yakarak düşmana zarar verebilirsiniz.
 
Kalan karakterleri bir sonraki Valorant yazımızda paylaşacağız.
  
Valorant’ın son yamasıyla ilgili biraz bilgi verelim. Valorant’ın son yaması 2004, karakter güncellemeleri ve bazı düzeltmeler getiriyor. Riot Games’in yamayla ilgili açıklaması: Normal yama döngümüzü kırıyoruz ve bir süredir üzerinde çalıştığımız değişiklikleri getiriyoruz. Ayrıca VALORANT oyuncuları, her zamanki yama notlarımızın anlaşılmasının biraz zor olduğunu ifade ettiler. Herkesin anlaması için değişikliklerin her biri için açıklamalar ekledik. Eğlence!
 
İşte VALORANT 2004 Yama Notları:
 
 
  
AJAN GÜNCELLEMELERİ
  

Bloodkull artık silahları kuşanabilir ve ateş edebilir.

Brimstone’un sakalına yakın durmak artık patlama sağlıyor.
 
YARIŞMA GÜNCELLEMELERİ
 
VALORANT’ta rekabetçi bir şekilde sıraya giren ikili güvercinler artık yalnızca sesli sohbette birbirlerini duyabilecekleri farklı bir kanala atanacak.
  
Aranızdaki bağa hiç isim vermediğiniz “dostunuz” ile VALORANT’ta vakit geçirmeye çalışırken takım arkadaşlarının gazabına uğrayan dostlarımız, yanınızda olduğumuzu bilmelisiniz.
  
OYUN SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ
  

Başlangıç ​​noktasındayken yapılan atışlar artık doğrudan rakibin başlangıç ​​noktasına gidecek.

Jett’in kullanımının artık bir yükleme sınırı yok, bekleme süresi var. Soğuma süresi 0,5 saniyedir.
 
HARİTA GÜNCELLEMELERİ
 
Breeze hariç tüm haritaları kaldırdık ve Breeze’e plaj kulübeleri ve şezlonglar ekledik.
  
MOD GÜNCELLEMELERİ
 

Kötü Takım Arkadaşı Modu: Skor tabloları ve tüm temasların devre dışı bırakıldığı tek sıra modu.

PERFORMANS GÜNCELLEMELERİ
 
Bundan sonra takım kaptanı tarafından seçilen casusun yüzüne yaşlanma filtresi uygulanacaktır.
 
İLERLEME GÜNCELLEMELERİ
 
Artık dışarı çıkıp çimlere basarak da Savaş Bileti ilerlemenizi kaydedebilirsiniz.
 
SOSYAL GÜNCELLEMELER
 
Sesli sohbette “VALORANT aksanı” olan konuşmalar artık otomatik olarak çevriliyor.
 
SİLAH GÜNCELLEMELERİ
 
İnternette Vandal’ın mı yoksa Phantom’un mu daha iyi olduğu hakkında konuşuyorsunuz. İşinizi kolaylaştırmak için Vandal’ı tamamen oyundan kaldırdık.
 
 
  
Valorant, oyuncuların seviye atlamaları için çeşitli içerikler sunar. Oyuncular, oyunu oynarken üç farklı şekilde seviye atlayabilir:
 
Hesap Seviyesi: Bu, oyuncunun hesabının oyundaki yolculuğu sırasında edindiği genel seviyeyi gösterir.
 
Ajan Sözleşmeleri: Belirli bir Spy ile ne kadar deneyime sahip olduğunuzu gösterir. Casus Sözleşmeleri, oyuncuların bir maç oynadıktan sonra kazandığı XP (deneyim puanları) aracılığıyla ilerletilir. Belirli seviyelere ulaştıktan sonra oyuncular ödül alır. Oyuncular bir casusun kilidini açmak için sözleşmenin 5. seviyesine ulaşmalıdır.
 
Battle Pass: Valorant’taki Battle Pass’lar diğer oyunlara benzer şekilde çalışır. Her dönemin, seviye başına benzersiz ödülleri olan bir Savaş Bileti vardır ve bunu satın alan oyuncular, satın almayan oyunculara göre daha fazla içeriğe sahip olacaktır.
 
1) Günlük Görevler Yapın:
 
Valorant, diğer oyunlara benzer şekilde ekstra deneyim puanları kazanmanızı sağlar. Bunlar, oyuna her giriş yaptıklarında oyunculara verilen Günlük Görevler olarak görünür.
 
Bu görevler yalnızca 24 sürer ve tamamlanan her günlük görev için 2.000 XP verilir. Görevler başta kolay gibi görünse de günler geçtikçe daha da zorlaşacağını göreceksiniz.
 
2) Haftalık Görevleri Unutmayın:
 
Haftalık görevler, günlük görevlerden daha zordur, ancak ödülü de daha yüksektir. Her haftalık görev, 11.700’e kadar XP deneyim puanı verir. Ayrıca haftalık yeni görevler alabilmek için mevcut görevleri tamamlamanız gerekiyor.
 
3) Oyun Modlarını Deneyerek Seviye Atlayın:
 
Valorant’ta seviye atlamaya çalışırken göz önünde bulundurulması gereken en değerli şeylerden biri, oyuncuların oyun boyunca kazandığı XP ödülleridir. Oyun başına kaç oyuncu
XP kazandıklarını düşünmeleri gerekiyor.
 
Maç başına kazanılan XP, yalnızca oyuncuların nasıl performans gösterdiğine değil, aynı zamanda seçilen oyun moduna da bağlıdır.
 
– Standart Maç (2.100 XP – 4.700 XP)
 
Standart maç, tıpkı rekabetçi maç gibidir. Ancak standart maçlarda maç kaybetmenin tek korkunç yanı, daha az deneyim puanı kazanmaktır. Her maçta yaklaşık 2.100 XP elde edilir. Ayrıca, oyun içinde iyi performans gösterirseniz, fayda çok daha büyük olacaktır.
 
– Rekabetçi (1.300 XP – 4.700 XP)
 
Dereceli olarak da bilinen bu oyun modunda oyuncular hem rütbe hem de seviye atlamak için birbirleriyle mücadele ediyor. Ancak, rekabetçi modda deneyim puanı kazanmak diğer modlara göre daha zordur. Çünkü maçın süresi 40 dakika civarında.
 
– Spike’a Saldırı (1.000 XP)
 
Her galibiyet için XP ve her oyun modunda oyun başına harcanan süre dikkate alındığında, Spike Rush seviye atlamak için en ekonomik ve pratik moddur. Oyunda 3 ırktan sonra taraflar değişir ve toplamda 7 ırka kadar sürer. Ayrıca Spike Rush’ta satın alma menüsü yoktur. Tüm oyuncular bire bir rastgele ekipman ve zırhla bir türe başlar. Tüm karakter becerileri de otomatik olarak gelir ve her değişkenden sonra yenilenir.
 
– Ölüm Maçı (900 XP)
 
Diğer modlara göre daha az XP vermesine rağmen çabuk bitebiliyor. Deathmatch modunda, oyuncu tek başına dener ve 40 öldürmeye ulaşan ilk oyuncu maçı kazanır. Bu modda casuslar rastgele oyunculara veriliyor ama casusluk özellikleri kullanılmıyor.
 
Tırmanış (800 XP – 1.000 XP)
 
Farklı silahlar ve yetenekler döngüsünü tamamlamak için yarışta öne geçmek için rakipleri avlayarak grup olarak 12 Tırmanma seviyesini bitirmeye çalışın. 12. seviyeyi ilk tamamlayan takım veya 10 dakika sonra en yüksek seviyeye ulaşan takım Tırmanışı kazanır. Bu modda, her maç için 800 XP ve zaferiniz için ek 200 XP kazanırsınız.
 
 
 

Valorant gibi hızlı tempolu bir kahraman nişancı oyununda, bazı oyuncuların nişangahlarını rekabetçi oyun için özelleştirmeyi hatırlamaları gerekir. Silahınızın nişangahını en doğru şekilde ayarlarsanız rakiplerinize karşı çok daha avantajlı bir konuma gelebilirsiniz.

Valorant 4.05 yaması ile Riot Games, özel dürbün kodları ekleyerek farklı dürbünler arasında geçiş yapmayı çok daha kolay hale getirdi. Bu, profesyonel oyuncular tarafından kullanılan retikül ayarlarını kolayca kopyalayabileceğiniz anlamına gelir. İdeal bir manzara yaratmanın farklı yolları vardır. İster sıfırdan bir retikül tasarlayın, ister profesyonel oyuncular tarafından kullanılan retikülleri seçin, tamamen size kalmış.
  
Örtü Valorant Artı İşareti
 
Bu ayar, ünlü yayıncı Shroud’un kullandığı retikül ayarıdır.
 
Beyaz renk
 
Ana hatlar: Açık/1/1
 
Orta nokta: Kapalı
 
Satır içi: 1/6/2/0 (2560×1440) 1/4/2/0 (1920×1080)
 
Uluslararası hatlar: 0/0/0/0
 
Solma/hareket/ateşleme hatası: Kapalı/Kapalı/Açık
 
Kod: 0;P;o;1;0l;4;0o;0;0a;1;1b;0
 
TenZ Cesur Görüş
 
Renk: Mavi
 
Anahatlar: Kapalı
 
Orta nokta: Kapalı
 
Satır içi: 1/4/2/2
 
Uluslararası hatlar: 0/0/0/0
 
Solma/hareket/ateşleme hatası: Kapalı/Kapalı/Kapalı
 
Kod: 0;P;c;5;h;0;f;0;0l;4;0o;2;0a;1;0f;0;1t;0;1l;0;1o;0;1a;0; 1m;0;1f;0
 
Çığlık Valorant Sight
 
Beyaz renk
 
Ana sınırlar: Açık/1/1
 
Orta nokta: Açık/1/2
 
Satır içi: 0/0/0/0
 
Uluslararası hatlar: 0/0/0/0
 
Solma/hareket/ateşleme hatası: Kapalı/Kapalı/Kapalı
 
Kod: 0;P;o;1;d;1;0b;0;1b;0
 
Hiko Valorant Nişangah
 
Beyaz renk
 
Anahatlar: Açık/0.15/1
 
Orta nokta: Kapalı
 
Satır içi: 1/5/2/2
 
Uluslararası hatlar: 0/0/0/0
 
Solma/hareket/ateşleme hatası: Kapalı/Açık/Açık
 
 
Kod: 0;c;1;s;1;P;o;0.15;f;0;0l;5;0o;2;0a;1;0e;0.25;1b;0
 
Derke Valorant Nişangah
 
– Renk: Mavi
– Anahatlar: Kapalı
 
– Merkez Noktası: Açık / 0,506 / 1
 
– Yurtiçi: 1 / 6 / 1 / 1
 
– Uluslararası: 1 / 5 / 3 / 4
 
– Solma / Hareket / Ateşleme Hatası: Kapalı / Kapalı / Kapalı
 
– Görüş Kodu:
 
0;s;1;P;o;1;d;1;f;0;s;0;0t;0;0l;1;0o;0;0a;1;0f;0;1t;0;1l; 1;1o;0;1a;1;1m;0;1f;0;S;o;1
 
Booster Valorant Nişangahı
 
– Beyaz renk
 
– Anahatlar: Kapalı
 
– Merkez Noktası: Kapalı
 
– Yurtiçi: 1 / 1 / 1 / 1
 
– Dış Hatlar: 0 / 0 / 0 / 0
 
– Solma / Hareket / Ateşleme Hatası: Kapalı / Kapalı / Kapalı
 
– Görüş Kodu: 0;s;1;P;c;5;o;1;0t;1;0l;3;0a;1;0f;0;1b;0;S;o;1
 
Cned Valorant Artı İşareti
 
– Renk: Mavi
 
– Anahatlar: Kapalı
 
– Merkez Noktası: Kapalı
 
– Yurtiçi: 1 / 4 / 2 / 3
  
– Dış Hatlar: 0 / 10 / 10 / 0
  
– Solma / Hareket / Ateşleme Hatası: Kapalı / Kapalı / Kapalı
 
– Görüş Kodu: 0;P;h;0;f;0;0l;5;0o;0;0a;1;0f;0;1b;0
 
f0rsakeNValorant Nişangah
 
– Beyaz renk
 
– Anahatlar: Açık
 
– Merkez Nokta: Açık
 
– Yurtiçi: Kapalı
 
– Dış Hatlar: 0 / 3 / 1 / 2
 
– Solma / Hareket / Ateşleme Hatası: Kapalı / Kapalı / Kapalı
 
– Görüş Kodu: 0;s;1;P;o;1;0t;1;0l;1;0o;4;0a;1;0f;0;1t;1;1l;1;1o;3;1a; 0;1m;0;1f;0;S;c;0;o;1
 
FNS Valorant Artı İşareti
 
– Yeşil renk
 
– Anahatlar: Açık
 
– Merkez Nokta: Açık
 
– Yurtiçi: 1 / 3 / 2 / 2
 
– Dış Hatlar: 0 / 0 / 0 / 0
 
– Solma / Hareket / Ateşleme Hatası: Kapalı / Kapalı / Kapalı
 
– Görüş Kodu: 0;P;c;1;o;1;0l;3;0o;5;0a;1;0f;0;1b;0
 
HikoValorant Nişangah
 
– Yeşil renk
 
– Anahatlar: Kapalı
 
– Merkez Noktası: Açık / 1 / 1
 
– Yurtiçi: 1 / 2 / 1 / 3
 
– Uluslararası: 1 / 5 / 2 / 4
 
– Solma / Hareket / Ateşleme Hatası: Kapalı / Kapalı / Açık
 
– Görüş Kodu: 0;P;c;1;h;0;d;1;z;1;0t;1;0l;2;0a;1;0f;0;1l;5;1o;4;1a; 1;1m;0;1f;0
 
Magnum Valorant Nişangah
 
– Yeşil renk
 
– Anahatlar: Açık / 1 / 1
 
– Merkez Noktası: Açık / 1/2
 
– Yurtiçi: Kapalı
 
– Uluslararası: Kapalı
 
– Solma / Hareket / Ateşleme Hatası: Kapalı / Kapalı / Açık
 
– Görüş Kodu: 0;s;1;P;c;1;o;1;d;1;z;3;0t;0;0l;0;0o;0;0a;0;1t;0;1l; 0;1a;0;S;c;1;s;0.762;o;1
 
 
 
Oyundaki silahları doğru zamanda ve gerçek formda kullanırsanız oyunu rahatlıkla kazanabilirsiniz. Dilerseniz silahları yakından tanıyalım.
 
 
KLASİK: Hareketsiz durumdayken, temel atışlar hedefi isabetle vurur. Yakın dövüşte kullanılabilecek bir patlama modu vardır.
 
KISA: Bu hızlı, kısa namlulu av tüfeği kısa mesafede ölümcüldür, ancak iki kez ateşlendikten sonra yeniden doldurulmalıdır. Uzun menzilli silahlarla iyi çalışır.
 
FRENZY: Hafif makineli tüfek, hareket halindeyken ateş etme konusunda emsallerinden sıyrılıyor. Yüksek atış hızı nedeniyle kontrol edilmesi biraz zor olabilir; bu yüzden orta mesafeden kısa aralıklarla ateş etmeyi deneyin.
 
GHOST: Ghost hem isabetlidir hem de ıskalama durumunda büyük bir şarjörü vardır. Mesafe amaçları için atış hızını kontrol altında tutmak gerekir. Rakibinizin burnunun ucunu gördüğünüz anda tetiği çekin.
 
ŞERİF: Patlayan mermileri ateşlerken önemli ölçüde geri teper. Ustalaşmak sabır ve kararlılık gerektirir. Şerife hakkını verebilirseniz, rakiplerinizi jetonlara harcayabilirsiniz.
 
STINGER: Bu hafif makineli tüfek, orta ve uzun menzilde muadillerine göre çok daha etkilidir, ancak bunun için hız ve hareket kabiliyetinden ödün verir. Etrafa mermi yağdırırken 20 mermilik şarjörünü çıtırdatıyor ama orta mesafeden dürbünlerle denetimli atışlar yapıldığında ölümcül sonuçlara neden oluyor.
 
SPECTRE: Her şeyin altından kalkabilen bu silah, kısa ve orta menzilde hasarı, atış hızını ve isabetliliğini harika bir stabil formda eritiyor. Rakipler için haritaların köşelerini kabusa çeviren bu silah ile uzun menzilli rakipleri alt etmek için yapmanız gereken tek şey iyi nişan almak.
 
BUCKY: Ağır ama isabetli olan Bucky’nin taban vuruşu, dar köşeleri tutmak ve yakın dövüşe girmek için idealdir. Alternatif atışı orta mesafedeki hedefleri vurur.
 
HAKİM: Yargıç, hareketsiz dururken isabetli olsa da, hızlı bir şekilde art arda ateş ederken kontrolden çıkabilir. Temel atış, kısa menzilli hedefleri vurur. Bir kol mesafesindeki herkesi indirerek yargılamayı dağıtmak için hareketsiz durmalısınız.
 
BULLDOG: Bu sağlam canavarla nasıl ateş edeceğinize siz karar verin. Alternatif atışı, dürbünden bakarken isabetli, kısa patlamalarla orta veya uzun menzilli düşmanlardan sıyrılmanıza olanak tanır.
 
GUARDIAN: Özel bir keskin nişancı tüfeği. Diğer tüfeklere göre çok daha ağır ve taşıması daha zor ama bir o kadar da isabetli ve güçlü. Orta ve uzak mesafeden görüş alanınıza giren düşmanları avlayabilirsiniz.
 
PHANTOM: Biri size çok yaklaşmaya cesaret ederse, kontrollü ateş patlamalarıyla düşmanlarınızın hayatından yararlanmak için tam otomatik silahtan yararlanabilirsiniz. Optimum performans için hareketsiz dururken ateş edin.
 
VANDAL: Ama uzun süreli ateş edildiğinde daha az isabetlidir. Ortada bile yüksek hasar vermeye devam eden Vandal, hedefe yönelenleri tek kurşunla ödüllendiriyor.
 
MARSHAL: Yakınlaştırılabilir dürbünlü, çevik ve levye keskin nişancı tüfeği ile keklik gibi ortalıkta dolaşan düşmanları bir kez avlayabilirsiniz. Yavaş atış hızı nedeniyle, vurduğunuz şeyi vurmalısınız, yoksa saldırıya açık olursunuz.
 
OPERATÖR: Bu vahşi kayan keskin nişancı tüfeğinin çok güçlü iki yakınlaştırma ayarı var. Hareket halindeyken kullanmak neredeyse imkansızdır, ancak ateşlediği mermiler o kadar güçlüdür ki, tek atışta tüm bir mangayı öldürebilir.
 
ARES: Büyük şarjörü sayesinde Ares, ateşi bastırmak veya ortada toplanmış kümelere ağır hasar vermek için ideal bir silahtır.
 
ODIN: Baskı uygulayan ve yüksek hasar veren atışları da şaşırtıcı derecede isabetli. Kısa menzilli düşmanlara bir mermi yağmuru yağdırabilir ve canlı bir kan kulesine dönüşmek için alternatif atışınızı kullanabilirsiniz.
 
TAKTİK BIÇAĞI: Ne yapacağınızdan emin olmadığınızda veya merminiz bittiğinde bunu kullanın. Hızlı koşmanıza, nesneleri daha hızlı parçalamanıza veya dönüşümlü atışla tek bir vuruşla düşmanları arkadan indirmenize olanak tanır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu